קורס קידום אתרים אורגני - SEO

קורס קידום אתרים

ההתפתחות של כל הנושאים הקשורים לקידום אתרים באינטרנט הם בקצב מטורף. מי שלא רץ עם הטכנולוגיות החדשות, נשאר מאחור, לא עומד בקצב העניינים, נוצר אצלו פער בידע ולכן אינו פועל ברוח הדברים החדשניים.

אם נושא קידום אתרים אורגני מעניין אותך, הגעת למקום המקצועי ביותר ברשת כדי ללמוד הלכה למעשה את הנושא החם ביותר ברשת.

תחום קידום האתרים פעיל אומנם רק שנים ספורות, אך למרות זאת זהו העיסוק העיקרי של חברות רבות ומקור פרנסתם.

איך הגענו בתחום כה צעיר לכמות כה גדולה של אנשי מקצוע, שנהנים מהעשייה שלהם, מהעבודה המגוונת עם קולגות, באין ספור תחומים?

יש לכך כמה תשובות:

למה ללמוד קורס קידום אתרים?

                • מדובר בתחום מרתק, מסקרן וסוחף. אתה מתחיל ללמוד, להבין ולבצע ומהר מאד אתה נשאב פנימה וצולל למעמקים בהנאה גדולה.
                • כל מי שמחפש תחום עיסוק מאתגר, חדשני ומיוחד.
                • אנשים העוסקים בשיווק באינטרנט ומעוניינים להרחיב את היריעה, ללמוד רבדים נוספים השייכים לתחום השיווק כדי לפתח קריירה נוספת.
                • מי שנמאס לו מהעבודה המונוטונית שלו ומחפש מקצוע מעניין שגם יפגיש אותו עם קהלים מסקרנים שיעוררו אצלו את היצירתיות כדי לבצע עבורם פרויקטים ייחודיים ויוצאי דופן .
                • למנהלים המפעילים עסקים בתחום האינטרנט ומעוניינים לנהל ולבקר פעילויות PPC המתנהלות בארגון שלהם.
                • לבעלי עסקים הרוצים לבדל את העסקים שלהם ממתחריהם על ידי יצירת יתרון משמעותי ותוצאות עסקיות מטאוריות דרך האינטרנט.
                • לעצמאים או לשכירים העוסקים בתחום זה אך מעוניינים להעמיק את הידע המקצועי שלהם על ידי למידה מהטובים ביותר, העוסקים בכך בהצלחה ביום יום מול מתחרים ראויים.

אם לפחות אחת מהקטגוריות מדברת בדיוק עליכם, אתם מוזמנים להצטרף לצוות שלנו וללמוד את רזי המקצוע שיסב לכם המון הנאה, סיפוק ופרנסה נאה.

קורס קידום אתרים אורגני קיים בשלושה מסלולים:

                1. קורס פרטני / אישי אחד על אחד .
                1. קורס בקבוצות למידה קטנות ואינטנסיביות הכוללות במקסימום חמישה משתפים.
                1. קורס on line - למידה מהבית.

החומר המקצועי הנלמד בקורס קידום אתרים (בכל המסלולים)

בקורס המקיף ביותר בישראל, תבינו בשלב הראשון מה זה קידום אתרים, מהי המטרה של ביצוע הקידום, איך מבצעים קידום בפועל, מהם החוקים על פי גוגל ועוד. כל נושא נלמד לעומקו ומכל היבטיו כדי שהסטודנטים יבינו את חדות החשיבה.

במהלך הקורס יעבור כל סטודנט התנסות אישית בליווי שלנו, של קידום אתר ספציפי . משלב הבנת הנתונים, בדרך המפותלת של העשייה ועד שהאתר יגיע בפועל לעמוד הראשון בגוגל.

במסגרת הלמידה, ייסקרו וינותחו כמה מקרי case study  אמתיים של לקוחות החברה ויוסבר על המסקנות שהובילו למסלול שבוצע בפועל, כדי לקדם אותה כמה מהלכים קדימה עד ההגעה לישורת הראשונה.

קורס קידום אתרים מלמד שיטות עבודה יעילות ופרקטיות שבוצעו אצל לקוחות והביאו לחשיפות ולתוצאות משמעותיות.

הסטודנטים נהנים מלימודים ברמה מקצועית גבוהה ביותר על ידי מורים בעלי ניסיון חובק עולם בתחום זה.

בתום הקורס יוכל כל אחד מהבוגרים שהחכים במהלכו, להשתלב בקלות בשוק העבודה בו יש צורך תמידי בעובדים, בעלי ידע מעשי רב בקידום אתרים.

מדגדג לכם בין האצבעות, הרי זה בדיוק מה שחיפשתם! רשמו את הפרטים שלכם ומהר מאד נתחיל ללמוד יחד.

 

קצת על מרצה קורס קידום אתרים

קובי האקרמן הוא פרסומאי ומומחה קידום אתרים ושיווק באינטרנט, המייסד והבעלים של חברת האקרמן קידום אתרים המספקת שירותי קידום אתרים בהצלחה רבה ללקוחות רבים ומגוונים מאוד, ומשמש כיועץ קידום אתרים הן לחברות וארגונים והן לחברות קידום אתרים מהגדולות והמובילות בארץ.

ביום יום הוא עוסק בקידום אתרים שונים העוסקים באין ספור תחומים ומצליח לקדם את כולם בדרכים יצירתיות ופרטניות המותאמות באופן אישי לכל לקוח.

אם גם אתה מעוניין במקצוע נדרש המייצר הכנסה יפה כעצמאי או כשכיר – אני מזמין אותך ללמוד בקורס שלי - הקורס המקצועי והמקיף ביותר הקיים היום בישראל, ולכן כדאי גם לכם לקפוץ פנימה לתוך העגלה.

אתם מוזמנים להשאיר כאן את פרטים ונציג שלנו ישוחח אתכם בהקדם.

שיהיה לכם בהצלחה !

סילבוס קורס קידום אתרים אורגני

אפיון והגדרת הפרויקט

פגישת תדרוך מעמיקה על עסק הלקוח, מטרותיו, קהלי המטרה שלו, ערכי המותג, צרכי הלקוח ופעילות העסק והאתר על מנת לאפיין את מטרות האתר וניתוב המשאבים לשם השגת התוצאות המקסימליות. נעבור על השירותים או המוצרים ונבצע תעדוף, נסקור את המתחרים הישירים והעקיפים של העסק נקודות בידול ויתרונות תחרותיים.

ניתוח ענף ומתחרים בארץ ובעולם

ניתוח פעילות המתחרים ברשת ובניית תכנית פעולה אסטרטגית לכיבוש העמוד הראשון. 'סיכול ממוקד' - התכנית מתייחסת גם ליעדים ספציפיים בעמוד הראשון וכוללת תכניות מיקומים. ניתוח השוק כולל ניתוחים בהיבט קידום האתר בגוגל , חוויית משתמש, נקודות בידול וחוזקות של העסק מול המתחרים לשם השגת יחס המרה גבוהה שישפיע על כמות הפניות והמכירות בעסק.

יעד הקידום

האמת שהתלבטתי לגבי הפרמטר הזה אבל המציאות חזקה מכל דמיון. לצערי! לא כל המקדמים, מומחי הקידום וחברות קידום האתרים מציבות לעצמם יעד של תוצאה 1 בגוגל. הזוי לא?! במקום זה רוב חברות הקידום מציבות לעצמם את היעד הנמוך ביותר שניתן להציב והוא עמוד ראשון בגוגל. כפי שציינתי לעיל וכפי שאני אומר לכל הלקוחות שלי "עמוד ראשון בגוגל זה פיקציה" משום שעמוד ראשון לא מביא לקוחותת חדשים – תוצאות 1-3 בעמוד הראשון בגוגל כן!

ניתוח ומחקר מילות מפתח

הכל מתחיל במחקר מילות מפתח. זהו היסוד החשוב ביותר שכן אם בחרנו מילים לא רלוונטיות או מניבות, רק בסוף תהליך הקידום נגלה שביזבזנו זמן יקר וכסף רב של הלקוח. לכן, זיהוי ודירוג נכון של מילות המפתח לצד ניתוח של כוונת רכישה ורלוונטיות הביטוי הן המפתחות להצלחה של מסע הפרסום או הקידום האורגני. טירגוט נבון של הביטויים משמעותו כניסה ממוקדת של קהל הלקוחות המדוייק בשבילנו ומשמעותו יחס המרה גבוה כלומר פניות רבות לעסק שיניבו יותר מכירות, יותר לקוחות ויותר רווחים.

כמות הביטויים

כל ביטוי דורש עבודת קידום ספציפית ולה יש מחיר/עלות. אם יש לנו 20 ביטויים, נדרש מאיתנו מאמץ קידום שהוא פי 20 וכן הלאה. כמובן שמאמצי הקידום לביטוי והעלות/מחיר שלה נקבע לפי תחרותיות הביטוי.

תחרותיות הביטויים לקידום

לכל ביטוי יש תחרות אחרת, ככל שהביטוי תחרותי יותר כך נדרש להשקיע בו יותר פעולות על מנת להביא אותו לעמוד ראשון בגוגל ולכן העלות של קידום ביטוי תחרותי תהייה גבוהה יותר מאשר לקדם ביטוי בעל תחרות נמוכה הדורש מאיתנו סך של מעט מאוד פעולות על מנת לדרג אותו בתוצאה 1 בגוגל. תחרותיות הביטוי נקבעת על פי מספר פרמטרים שאחת מהם היא כמות החיפושים של הביטוי (יותרר חיפושים – יותר תחרותי).לדוגמא: הביטוי 'קידום אתרים' מונה 12,000 חיפושים בחודש, לעומת זאת הביטוי 'קידום אתרים בגוגל' מונה רק 2,400 חיפושים בחודש. איזה ביטוי לדעתכם יותר תחרותי? אם הייתם חברתת קידום אתרים, באיזה ביטוי הייתם מעדיפים להיות במקום ראשון? קידום אתרים! משום שיש בו פי 5 יותר חיפושים מאשר בביטוי 'קידום אתרים בגוגל' ולכן יהיו בו פי 55 יותר פניות. (כמובן שאני מפשט כאן מעט את הדברים).

סטאטוס אתר

כאן אנו מתחלקים למספר גורמים: אופטימיזציית תוכן וקוד האתר, מיקומים בגוגל, ותק דומיין וכו'. בגדול, אם מדובר באתר חדש אז נדרש לבצע בו את כל העבודה הנ"ל ועוד, בכדי שיהיה מספיק תחרותי וידורג במיקומים גבוהים – כמובן שבמקרה זה מתחילים מ-0 משום שהאתר לא מופיע בכלל באינדקס של גוגל, גם לא בדף 200. לעומת זאת אם זהו אתר עם תוצאות בגוגל שכבר שיבחו אותו עבור מנועי חיפוש אזי העבודהה תהייה בו פחותה יותר ולכן גם מחיר קידום האתר יהיה זול יותר.

זמן היעד לחמישייה הראשונה בגוגל

כשניגשים לפרויקט קידום של אתר מבצעים בו ניתוחים רבים ומהם בעצם מפיקים תכנית עבודה שנתית למותג ולביטויים השונים. ככל שרוצים להקטין את משך הקידום בדרך לעמוד ראשון כך צריך להתאמץ יותר בדרך. המאמץ הזה נגזר ממחיר הקידום, קרי אם אני רוצה להשיג ללקוח שלי תוצאות מהירות יחסית (מבלי להסתכן בקידום לא אתי כמובן) אני אצטרך לבצע יותר פעולות בפרק זמן קצר יותרר מה שיגדיל את ההוצאה לקידום האתר ובכך את המחיר שנגבה מהלקוח עבור קידום האתר שלו.

קידום אתר מקומי (לוקאלי) או לא?

במידה ומדובר על קידום אתר אינטרנט בירושלים בלבד או בחיפה בלבד או בתל אביב בלבד, ואולי עוד מספר ערים סמוכות, עלות קידום האתר יכולה לרדת משמעותית משום שבדרך כלל תחרותיות הביטויים תהיינה בינוניות.

אופטימיזציית מבנה והתאמת קוד האתר למנועי חיפוש

יש אתר אינטרנט, ויש אתר אינטרנט שמותאם באופן אופטימלי לקידום אתרים. .אלו כמובן שני דברים שונים צוות המומחים שלנו יקבע את האסטרטגיה הנבונה ביותר של מבנה האתר כך שיהיה אופטימלי לקידום בגוגל יותר מהמתחרים שלך. כמוכן הצוות הטכני יבחן את קוד האתר וישפר אותו כך שיהיה אופטימלי, קצר, קריא וברור לגוגל ולמנועי החיפוש.

בדיקת נראות האתר בגוגל והערכה טכנית של התאמת האתר לגוגל

ביצוע בדיקות טכניות של התאמת האתר לקידום בגוגל. הבדיקות כוללות בין היתר: בדיקת מהירות אתר, התאמת האתר למובייל, מיקומי האתר בגוגל, בדיקת זחלני גוגל באתר לרבות תדירות ביקור של גוגל באתר ועומק החיפוש שלו, ועוד המון דברים נוספים.

פיתוח תוכן לאתר ובניית תוכן שיווקי

קידום אתרים בגוגל דורש תוכן איכותי, מקיף, עשיר ולעיתים תכופות. לכן אנו נדרשים לבצע פיתוח תוכן מרתק בהתאמה לביטויים ויעדי הקידום שהוגדרו מראש לאתר. פיתוח התוכן כולל: מסרים פרסומיים ושיווקיים הפזורים בעמודי האתר השונים בהתאם לקהלי המטרה שהוגדרו, תקשור נקודות הבידול של העסק והיתרון התחרותי שלו, כמות המאמרים הנדרשת, סוג התוכן (וידאו, תמונות, אינפוגרפיקה ועוד..)

שיפור חוויית המשתמש באתר

חוויית המשתמש משפיעה באופן ישיר על כמות הפניות שהעסק יקבל. לכן אנו מקפידים על חוויית משתמש חזקה יותר משל המתחרים. משמעות הדברים שהאתר חייב להיות מדוייק, ברור, קליל, מרשים, עם המסרים הנכונים, עשיר בתוכן איכותי ולא עמוס. נשמע קשה? אין לכם מושג איזו משימה מורכבת זו. היתרון שלך הוא שצוות הקריאטיב של האקרמן מומחה ביצירת חוויית משתמש חזקה יותר משל המתחרים.

פעילות ברשתות חברתיות

בעידן של היום, קידום אתרים חייב לכלול גם פעילות רחבה ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, יוטיוב, וימאו, פינטרסט, טוויטר וכן הלאה. אנו מבצעים פעולות שוטפות ברשתות חברתיות כחלק ממאמצי הקידום האורגני שלנו. היתרון המובהק מלבד התרומה לקידום האתר, הוא שפעילות זו כשלעצמה מביאה לעסק פניות.

שימוש בתשתיות החברה

חברת האקרמן משקיעה רבות ביצירת תשתיות איכותיות שיסייעו בקידום האתרים. במרוצת השנים הקמנו עשרות רבות של תשתיות איכותיות שמשתבחות עם הזמן ושומרות על רמה גבוהה. תשתית איכותית ברמה גבוהה משפיעה ביחס ישיר ומהיר על תוצאות הקידום האורגני. כמוכן, אנו עובדים עם חברות קידום אתרים אחרות כספק משנה, ויש לנו את הזכות והיתרון בשימוש בכל התשתיות העומדות לרשותנו. מבחינתנו ומבחינתך זהו מכפיל כח קריטי וחשוב שמהווה יתרון תחרותי של חברת האקרמן על פני כל חברת קידום אתרים אחרת בשוק.

אסטרטגיית פרופיל קישורים

זהו אחד החלקים החשובים בתהליך קידום אתרים שכן קישורים הוא הפרמטר המשפיע ביותר על קידום האתר. אם נקבעה אסטרטגיה שגויה, האתר יכול לעוף במיקומים שלו בגוגל והן אף לקבל פסילה עד כדי שלא יופיע כלל באינדקס של גוגל. אסטרטגיית פרופיל הקישורים היא אחת מסודות הקידום החשובים ביותר שיש לחברת קידום אתרים שכן משקל השפעתם על הקידום האורגני הוא כ-58%. כמובן שתחום זה דינאמי מאוד ואחוז ההשפעה יכול להשתנות עם הזמן. מה שאני כן יכול לגלות לך הוא שפרופיל הקישורים שלנו מאוד מאוד מגוון, איכותי, ומדויק בשל בדיקות וניתוחים מעמיקים שאנו מבצעים על פעולות הקידום שלנו.

שיתופי פעולה, בלוגים, פורומים והמלצות ברשת

אנו כותבים מאמרים ומפיצים אותם כחלק משיתופי פעולה שאנו מבצעים עם אתרים אחרים באותו התחום, בלוגרים ומשפיעי קהל. כמוכן אנו מתקשרים את ההמלצות על העסק בפורומים מקצועיים במעגל ראשון, שני ושלישי.

אנליזה, דוחות, פגישות עדכון, מסקנות וחזרה לשטח!

זכות קיומו של כל עסק הוא ניתוח והפקת לקחים. בתחום קידום האתרים יש לכך חשיבות כפולה ומכופלת. גוגל מבצעים עדכוני אלגוריתמים המשפיעים על שיטות הקידום, הלקוח עם הזמן מביא מוצרים חדשים או שירותים חדשים, מחסל מוצרים אחרים שאינם רווחיים לדוגמא, ובמקרה כזה אם אנו לא נפגשים לפגישות עדכון שוטפות, אנו נמשיך לרוץ 'פול גז בניוטרל'. לכן, אנו מבצעים בכל זמן מה (משתנה בהתאם לאופי העסק ולדרישת הלקוח) פגישות עדכון וניתוח מעמיקות (ברור שגם עדכונים שוטפים בטלפון בכל עת שנדרש) על מנת להבין את תהליך הרכישה, לשפרו, להתעדכן על מוצרים , מה מרוויח יותר, מה מכניס יותר, היכן אחוזי הסגירה של העסק גבוהים יותר,ועוד המון דברים מגניבים אחרים. כמובן אחת לחודש נשלח דוח קידום אתר מפורט עם רשימת מיקומים ומה כל ביטוי עשה במהלך החודש-עלה/ירד...