יועץ קידום אתרים

יועץ קידום אתרים

זקוק לייעוץ בקידום אתרים?

בין אם אתה חברת קידום אתרים, פרילנסר מהתחום או לחילופין בעל עסק או חברה פרטית/ציבורית, וזקוק לייעוץ וליווי או הדרכה בקידום אתרים >> אפילו אם מדובר בביצוע כל עבודת קידום האתר  ב-white label - לכלל הלקוחות שלך (והם לא חייבים לדעת) אז יש לי את הפתרון המושלם בשבילך!

מי צריך יועץ קידום אתרים ומה זה יכול לכלול (התשובה יכולה להפתיע..)

יועץ קידום אתרים יכול להוות הפתרון המושלם למספר סוגים וסגנונות של עסקים. הצוות המקצועי וממוקד המטרה של האקרמן קידום אתרים יכול לשמש עבורך כסיירת המובחרת בכל מה שקשור בייעוץ לקידום אתרים. מעבר לעבודה הנפלאה אנו מבצעים בתחום זה עבור לקוחותינו, אנחנו מעניקים גם שרותי ייעוץ וליווי חברות בכל הקשור לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי.

הידע המקצועי והניסיון רב השנים שרכשנו נגע בכל סוגי העסקים החל מעסק קטן, ארגונים ומותגי על - מנותב עכשיו למסלולים חדשים עבור עסקים, ארגונים וחברות קידום אתרים שמעוניינים בקידום עסקיהם באינטרנט ולהצליח בכך!

Icon box
אני רוצה לבדוק את חברת קידום האתרים שלי

מעוניין לוודא כי חברת קידום האתרים שלך מבצעת את עבודה כהלכה? לדעת בדיוק מהם הליקויים הקיימים באתר ו/או בעבודת הקידום האורגני? איך יכלו לעשות עבודה טובה יותר? קבל דו"ח מלא ומפורט על מצב האתר וניתוח הנתונים בהשוואה לכ250 פרמטרים שונים המשפיעים על דירוג האתר שלך בנישה/ענף שלך!

Icon box
יעוץ לחברות קידום אתרים

שירותי ייעוץ לחברות קידום אתרים, בסודיות מוחלטת (אנחנו עושים את זה ממש עכשיו...) השירות מתבצע כ white label. אפשרויות עבודה: 1. ביצוע העבודה בפועל באופן מלא או חלקי. 2. הדרכה, ליווי, קורסים והשתלמויות (תכניות עבודה מלאות ועוד..). ביחד, לחוד או בכל תמהיל אחר. ייעוץ פרטני או כולל, הכשרה של עובדי החברה בטכניקות מתקדמות ויישום שלבי העבודה הנכונים (כולל מסמכי עבודה, שיטות עבודה, טכניקות מתקדמות, תכל'ס ביצוע בפועל בלי תיאוריה לא רלוונטית)

Icon box
בעל עסק

אתה בעל עסק קטן או בינוני והחלטת שאתה מעדיף לנסות לקדם את האתר שלך באופן עצמאי? זקוק לעזרה נקודתית כדי שהאתר שלך ימריא? אולי אתה צריך להוציא רק חלק קטן מהעבודה החוצה? בכל דרך שתבחר - אנחנו יכולים לעזור לך

Icon box
ייעוץ לפרילנסר בקידום אתרים

אנו נספק לך דוח מפורט של האתר/ים שאתה מקדם עבור לקוחותיך, לרבות דוח SEO מלא הכולל הערכת ביצועים מלאה, כמו גם נתונים על התנועה שלך, ניתוח ותכנית עבודה בפרופיל קישורים, אופטימיזציה on-site / off site ועוד... ייעוץ פרטני או כולל, הכשרה בטכניקות מתקדמות ויישום שלבי העבודה הנכונים (כולל מסמכי עבודה, שיטות עבודה, טכניקות מתקדמות, תכל'ס ביצוע בפועל בלי תיאוריה לא רלוונטית)

Icon box
ייעוץ לחברות וארגונים

חברות וארגונים רבים הבינו את כוחו של השיווק הדיגיטלי. חלקן אף החליטו כי יש להם העדפה לביצוע העבודה in-house (על ידי עובדי החברה). במקרה זה החברה נדרשת לפקח ובעיקר להכשיר את העובדים באופן מקצועי שלא יפחת משמעותית מחברת קידום אתרים מקצועית ולעמוד ביעדים/ ציפיות שהוגדרו לעבודה. בשל כך אנו בהאקרמן מעמידים לרשותכם את כל הכלים על מנת להכשיר את עובדיכם. להלן מספר אפשרויות עבודה: 1. ביצוע העבודה בפועל באופן מלא או חלקי. 2. הדרכה, ליווי, קורסים והשתלמויות (תכניות עבודה מלאות ועוד..). ביחד, לחוד או בכל תמהיל אחר. ייעוץ פרטני או כולל, הכשרה של עובדי החברה בטכניקות מתקדמות ויישום שלבי העבודה הנכונים (כולל מסמכי עבודה, שיטות עבודה, טכניקות מתקדמות, תכל'ס ביצוע בפועל בלי תיאוריה לא רלוונטית). נושאים אפשריים: קידום אורגני, פרסום בגוגל, התאמת אתר לגוגל/מובייל, חויית משתמש, איתור נזילות מהאתר, אנאליטיקס, שיווק במייל, שיווק ברשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין...) ועוד...

למה לבחור ביועץ קידום אתרים קובי אקרמן?

כדי לחסוך ממך את כל הבלה בלה...אתחיל מהסוף: כל ייעוץ בקידום אתרים שהענקתי לחברה קטנה, גדולה או מותג על > הצליחה לעמוד בכל יעדיה וגדלה משמעותית!
כל חברת קידום אתרים שאנו מעניקים לה שירותי ייעוץ או מבצעים את עבודתה בפועל >> עומדת בכל יעדיה ונהנית מלקוחות מרוצים ושבעי רצון.
אנחנו מטפלים בלב הפועם של העסק שלך> זה לא מקום לחובבנים.
רוצה גם?

יועץ קידום אתרים קובי אקרמן
יועץ קידום אתרים קובי אקרמן

בעידן הדיגיטלי של 2018 יש להפנות נתח עיקרי של הפרסום והשיווק לשיטות החדשניות באמצעות קידום  אתר האינטרנט של החברה ובאמצעות הרשתות החברתיות.
כדי לקבל תמורה הולמת לכספם וליצור שינוי מהותי בהתנהלות העסקית פונות חברות רבות אלינו כדי להתאים את שיטות השיווק של החברה לשיווק באינטרנט בכדי להעלות את כמות הפניות, שבסופו של דבר תשפיע על עקומת גרף המכירות.
הנ"ל נכון גם לעסקים קטנים ובינוניים וגם למותגי על (פרטים ונתונים נוספים במשרדי החברה)

ייעוץ קידום אתרים
ייעוץ קידום אתרים - אם לא עכשיו אז מתי?

התחייבות להצלחה:

אנו בהאקרמן קידום אתרים מכירים וערים לרחשי השוק. לכן אנו מעניקים לכל לקוח ייעוץ בקידום אתרים עם התחייבות להצלחה. ההתחייבות משתנה בהתאם לאופי הפעילות אך אני יכול להבטיח לך כי תקבל מאיתנו ביטוח עבור שירותי ייעוץ הקידום שלנו.

יועץ קידום אתרים - התחייבות להצלחה
יועץ קידום אתרים - התחייבות להצלחה


המלצות להשלמת קריאה
>>> קידום אורגני - SEO | פרסום בגוגל - PPC

ניסיון יועץ קידום האתרים:

שנים רבות סייענו לעסקים וארגונים רבים לכבוש את יעדיהם בגיוס לקוחות חדשים לחברה. הצוות המסור של האקרמן עושה זאת בכל יום עם עשרות עסקים, וארגונים גדולים מאוד, בינוניים ו/או קטנים מאוד. הצלחנו לא אחת לעקוף מותגי על עם עסק מזערי לעומתם ולגדול היטב בנתח שוק כספי וכמותי. לחילופין סייענו גם למותגי על לשפר או לחדור לראשונה לעולם השיווק הדיגיטלי ובכך להחזיר לעצמם את נתח השוק שאבד להם מסיבות שונות.
לא משנה איזה עסק אתה מייצג - אנחנו נדע כיצד לכבוש עבורך את התוצאות המיוחלות בגידול העסקי המבוקש.
מחפש יועץ קידום אתרים בעל ניסיון והצלחות רבות במיוחד?

ניסיון יועץ קידום אתרים
ניסיון יועץ קידום אתרים

ייחודיות סוג הייעוץ בקידום האתר:

עם השנים פיחתנו שיטות טכנולוגיות חדשניות לקידום אתרים דרך שימוש במסלולים מתוחכמים לקבלת מידע על שביעות רצונם של הלקוחות, זמן השהייה שלהם באתרים השונים, מה עניין אותם ומה גרם להם לצאת מהאתר (אחוזי נטישה). כל פרט כזה נלמד, נחקר לעומק ומתגבשות מסקנות איך לתקוף כל בעיה, בכל דף באתר, וזאת בכדי לשפר את הסוגיה באופן משמעותי ולאורך זמן.

ייחודיות עבודת הייעוץ בקידום האתר
ייחודיות עבודת הייעוץ בקידום האתר

תיעוד מפורט של עבודת הייעוץ:

במהלך היישום של התכנית השיווקית החדשה, מקבל הלקוח באופן רציף דוחות מפורטים על מה שקורה באתר שלו. כמות המבקרים, כמות הצופים בסרטונים, כמות ההקלקות, דוח מיקומים ועוד. הדוחות יכולים לכלול  מידע רב על גילאי הלקוחות וההעדפות שלהם בתחומים הנושקים לתחום עיסוקה של החברה, אזורים גיאוגרפיים של מתעניינים ולקוחות החברה ועוד...

יועץ קידום אתרים - תיעוד מפורט ודוחות
יועץ קידום אתרים - תיעוד מפורט ודוחות

פתרון מושלם 360° לייעוץ בכל נושאי קידום האתרים:

הטיפול הנקודתי בכל אחת מהבעיות ומציאת הפתרון הנכון עבורן כחלק מתכנית כללית/גאנט, יוצר פאזל מושלם שבו כל הנושאים מטופלים ויוצרים מכפיל כח עד לכדי שיפור עצום בכמות הלקוחות הנחשפים מדי יום לאתר, תחת חוויית משתמש גבוהה במיוחד לצד קידום אתר ממוקד, נוח ויעיל ללקוחות>> במצב כזה איך אפשר שלא להגדיל את כמות הפניות לעסק?

יועץ קידום אתרים מכפיל כח
יועץ קידום אתרים מכפיל כח

 

יועץ קידום אתרים - מטרות

המטרה שלנו היא ליצור ללקוח מעטפת שתקדם את העסק שלו על כל רבדיו, כל יחידת רווח תהיה רווחית וכלל הפעילות תהיה הרבה יותר זורמת, מהירה, ממוקדת ומוצלחת.
הלקוחות הרבים שלנו יכולים להעיד על המהפך שעברה החברה שלהם בזכות ההכוונה והליווי המקצועי שלנו בכל צעד וצעד.

נשמח לצעוד גם אתכם בדרך זו כדי שגם אתם תגיעו ליעדים שהצבתם לעצמכם.

מטרות יועץ קידום אתרים
מטרות יועץ קידום אתרים

תהליך העבודה בייעוץ קידום אתר

לפניכם תיאור קל של תהליך העבודה המתבצע בקידום אתרים. ניתן לבחור לקיים פגישות ייעוץ, הדרכה או ליווי עבור כל השלבים או חלקם. כמוכן ניתן ללמוד בקורס קידום אתרים למתחילים או מתקדמים.

אפיון והגדרת הפרויקט

פגישת תדרוך מעמיקה על עסק הלקוח, מטרותיו, קהלי המטרה שלו, ערכי המותג, צרכי הלקוח ופעילות העסק והאתר על מנת לאפיין את מטרות האתר וניתוב המשאבים לשם השגת התוצאות המקסימליות. נעבור על השירותים או המוצרים ונבצע תעדוף, נסקור את המתחרים הישירים והעקיפים של העסק נקודות בידול ויתרונות תחרותיים.

ניתוח ענף ומתחרים בארץ ובעולם

ניתוח פעילות המתחרים ברשת ובניית תכנית פעולה אסטרטגית לכיבוש העמוד הראשון. 'סיכול ממוקד' - התכנית מתייחסת גם ליעדים ספציפיים בעמוד הראשון וכוללת תכניות מיקומים. ניתוח השוק כולל ניתוחים בהיבט קידום האתר בגוגל , חוויית משתמש, נקודות בידול וחוזקות של העסק מול המתחרים לשם השגת יחס המרה גבוהה שישפיע על כמות הפניות והמכירות בעסק.

יעד הקידום

האמת שהתלבטתי לגבי הפרמטר הזה אבל המציאות חזקה מכל דמיון. לצערי! לא כל המקדמים, מומחי הקידום וחברות קידום האתרים מציבות לעצמם יעד של תוצאה 1 בגוגל. הזוי לא?! במקום זה רוב חברות הקידום מציבות לעצמם את היעד הנמוך ביותר שניתן להציב והוא עמוד ראשון בגוגל. כפי שציינתי לעיל וכפי שאני אומר לכל הלקוחות שלי "עמוד ראשון בגוגל זה פיקציה" משום שעמוד ראשון לא מביא לקוחותת חדשים – תוצאות 1-3 בעמוד הראשון בגוגל כן!

ניתוח ומחקר מילות מפתח

הכל מתחיל במחקר מילות מפתח. זהו היסוד החשוב ביותר שכן אם בחרנו מילים לא רלוונטיות או מניבות, רק בסוף תהליך הקידום נגלה שביזבזנו זמן יקר וכסף רב של הלקוח. לכן, זיהוי ודירוג נכון של מילות המפתח לצד ניתוח של כוונת רכישה ורלוונטיות הביטוי הן המפתחות להצלחה של מסע הפרסום או הקידום האורגני. טירגוט נבון של הביטויים משמעותו כניסה ממוקדת של קהל הלקוחות המדוייק בשבילנו ומשמעותו יחס המרה גבוה כלומר פניות רבות לעסק שיניבו יותר מכירות, יותר לקוחות ויותר רווחים.

כמות הביטויים

כל ביטוי דורש עבודת קידום ספציפית ולה יש מחיר/עלות. אם יש לנו 20 ביטויים, נדרש מאיתנו מאמץ קידום שהוא פי 20 וכן הלאה. כמובן שמאמצי הקידום לביטוי והעלות/מחיר שלה נקבע לפי תחרותיות הביטוי.

תחרותיות הביטויים לקידום

לכל ביטוי יש תחרות אחרת, ככל שהביטוי תחרותי יותר כך נדרש להשקיע בו יותר פעולות על מנת להביא אותו לעמוד ראשון בגוגל ולכן העלות של קידום ביטוי תחרותי תהייה גבוהה יותר מאשר לקדם ביטוי בעל תחרות נמוכה הדורש מאיתנו סך של מעט מאוד פעולות על מנת לדרג אותו בתוצאה 1 בגוגל. תחרותיות הביטוי נקבעת על פי מספר פרמטרים שאחת מהם היא כמות החיפושים של הביטוי (יותרר חיפושים – יותר תחרותי).לדוגמא: הביטוי 'קידום אתרים' מונה 12,000 חיפושים בחודש, לעומת זאת הביטוי 'קידום אתרים בגוגל' מונה רק 2,400 חיפושים בחודש. איזה ביטוי לדעתכם יותר תחרותי? אם הייתם חברתת קידום אתרים, באיזה ביטוי הייתם מעדיפים להיות במקום ראשון? קידום אתרים! משום שיש בו פי 5 יותר חיפושים מאשר בביטוי 'קידום אתרים בגוגל' ולכן יהיו בו פי 55 יותר פניות. (כמובן שאני מפשט כאן מעט את הדברים).

סטאטוס אתר

כאן אנו מתחלקים למספר גורמים: אופטימיזציית תוכן וקוד האתר, מיקומים בגוגל, ותק דומיין וכו'. בגדול, אם מדובר באתר חדש אז נדרש לבצע בו את כל העבודה הנ"ל ועוד, בכדי שיהיה מספיק תחרותי וידורג במיקומים גבוהים – כמובן שבמקרה זה מתחילים מ-0 משום שהאתר לא מופיע בכלל באינדקס של גוגל, גם לא בדף 200. לעומת זאת אם זהו אתר עם תוצאות בגוגל שכבר שיבחו אותו עבור מנועי חיפוש אזי העבודהה תהייה בו פחותה יותר ולכן גם מחיר קידום האתר יהיה זול יותר.

זמן היעד לחמישייה הראשונה בגוגל

כשניגשים לפרויקט קידום של אתר מבצעים בו ניתוחים רבים ומהם בעצם מפיקים תכנית עבודה שנתית למותג ולביטויים השונים. ככל שרוצים להקטין את משך הקידום בדרך לעמוד ראשון כך צריך להתאמץ יותר בדרך. המאמץ הזה נגזר ממחיר הקידום, קרי אם אני רוצה להשיג ללקוח שלי תוצאות מהירות יחסית (מבלי להסתכן בקידום לא אתי כמובן) אני אצטרך לבצע יותר פעולות בפרק זמן קצר יותרר מה שיגדיל את ההוצאה לקידום האתר ובכך את המחיר שנגבה מהלקוח עבור קידום האתר שלו.

קידום אתר מקומי (לוקאלי) או לא?

במידה ומדובר על קידום אתר אינטרנט בירושלים בלבד או בחיפה בלבד או בתל אביב בלבד, ואולי עוד מספר ערים סמוכות, עלות קידום האתר יכולה לרדת משמעותית משום שבדרך כלל תחרותיות הביטויים תהיינה בינוניות.

אופטימיזציית מבנה והתאמת קוד האתר למנועי חיפוש

יש אתר אינטרנט, ויש אתר אינטרנט שמותאם באופן אופטימלי לקידום אתרים. .אלו כמובן שני דברים שונים צוות המומחים שלנו יקבע את האסטרטגיה הנבונה ביותר של מבנה האתר כך שיהיה אופטימלי לקידום בגוגל יותר מהמתחרים שלך. כמוכן הצוות הטכני יבחן את קוד האתר וישפר אותו כך שיהיה אופטימלי, קצר, קריא וברור לגוגל ולמנועי החיפוש.

בדיקת נראות האתר בגוגל והערכה טכנית של התאמת האתר לגוגל

ביצוע בדיקות טכניות של התאמת האתר לקידום בגוגל. הבדיקות כוללות בין היתר: בדיקת מהירות אתר, התאמת האתר למובייל, מיקומי האתר בגוגל, בדיקת זחלני גוגל באתר לרבות תדירות ביקור של גוגל באתר ועומק החיפוש שלו, ועוד המון דברים נוספים.

פיתוח תוכן לאתר ובניית תוכן שיווקי

קידום אתרים בגוגל דורש תוכן איכותי, מקיף, עשיר ולעיתים תכופות. לכן אנו נדרשים לבצע פיתוח תוכן מרתק בהתאמה לביטויים ויעדי הקידום שהוגדרו מראש לאתר. פיתוח התוכן כולל: מסרים פרסומיים ושיווקיים הפזורים בעמודי האתר השונים בהתאם לקהלי המטרה שהוגדרו, תקשור נקודות הבידול של העסק והיתרון התחרותי שלו, כמות המאמרים הנדרשת, סוג התוכן (וידאו, תמונות, אינפוגרפיקה ועוד..)

שיפור חוויית המשתמש באתר

חוויית המשתמש משפיעה באופן ישיר על כמות הפניות שהעסק יקבל. לכן אנו מקפידים על חוויית משתמש חזקה יותר משל המתחרים. משמעות הדברים שהאתר חייב להיות מדוייק, ברור, קליל, מרשים, עם המסרים הנכונים, עשיר בתוכן איכותי ולא עמוס. נשמע קשה? אין לכם מושג איזו משימה מורכבת זו. היתרון שלך הוא שצוות הקריאטיב של האקרמן מומחה ביצירת חוויית משתמש חזקה יותר משל המתחרים.

פעילות ברשתות חברתיות

בעידן של היום, קידום אתרים חייב לכלול גם פעילות רחבה ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, יוטיוב, וימאו, פינטרסט, טוויטר וכן הלאה. אנו מבצעים פעולות שוטפות ברשתות חברתיות כחלק ממאמצי הקידום האורגני שלנו. היתרון המובהק מלבד התרומה לקידום האתר, הוא שפעילות זו כשלעצמה מביאה לעסק פניות.

שימוש בתשתיות החברה

חברת האקרמן משקיעה רבות ביצירת תשתיות איכותיות שיסייעו בקידום האתרים. במרוצת השנים הקמנו עשרות רבות של תשתיות איכותיות שמשתבחות עם הזמן ושומרות על רמה גבוהה. תשתית איכותית ברמה גבוהה משפיעה ביחס ישיר ומהיר על תוצאות הקידום האורגני. כמוכן, אנו עובדים עם חברות קידום אתרים אחרות כספק משנה, ויש לנו את הזכות והיתרון בשימוש בכל התשתיות העומדות לרשותנו. מבחינתנו ומבחינתך זהו מכפיל כח קריטי וחשוב שמהווה יתרון תחרותי של חברת האקרמן על פני כל חברת קידום אתרים אחרת בשוק.

אסטרטגיית פרופיל קישורים

זהו אחד החלקים החשובים בתהליך קידום אתרים שכן קישורים הוא הפרמטר המשפיע ביותר על קידום האתר. אם נקבעה אסטרטגיה שגויה, האתר יכול לעוף במיקומים שלו בגוגל והן אף לקבל פסילה עד כדי שלא יופיע כלל באינדקס של גוגל. אסטרטגיית פרופיל הקישורים היא אחת מסודות הקידום החשובים ביותר שיש לחברת קידום אתרים שכן משקל השפעתם על הקידום האורגני הוא כ-58%. כמובן שתחום זה דינאמי מאוד ואחוז ההשפעה יכול להשתנות עם הזמן. מה שאני כן יכול לגלות לך הוא שפרופיל הקישורים שלנו מאוד מאוד מגוון, איכותי, ומדויק בשל בדיקות וניתוחים מעמיקים שאנו מבצעים על פעולות הקידום שלנו.

שיתופי פעולה, בלוגים, פורומים והמלצות ברשת

אנו כותבים מאמרים ומפיצים אותם כחלק משיתופי פעולה שאנו מבצעים עם אתרים אחרים באותו התחום, בלוגרים ומשפיעי קהל. כמוכן אנו מתקשרים את ההמלצות על העסק בפורומים מקצועיים במעגל ראשון, שני ושלישי.

אנליזה, דוחות, פגישות עדכון, מסקנות וחזרה לשטח!

זכות קיומו של כל עסק הוא ניתוח והפקת לקחים. בתחום קידום האתרים יש לכך חשיבות כפולה ומכופלת. גוגל מבצעים עדכוני אלגוריתמים המשפיעים על שיטות הקידום, הלקוח עם הזמן מביא מוצרים חדשים או שירותים חדשים, מחסל מוצרים אחרים שאינם רווחיים לדוגמא, ובמקרה כזה אם אנו לא נפגשים לפגישות עדכון שוטפות, אנו נמשיך לרוץ 'פול גז בניוטרל'. לכן, אנו מבצעים בכל זמן מה (משתנה בהתאם לאופי העסק ולדרישת הלקוח) פגישות עדכון וניתוח מעמיקות (ברור שגם עדכונים שוטפים בטלפון בכל עת שנדרש) על מנת להבין את תהליך הרכישה, לשפרו, להתעדכן על מוצרים , מה מרוויח יותר, מה מכניס יותר, היכן אחוזי הסגירה של העסק גבוהים יותר,ועוד המון דברים מגניבים אחרים. כמובן אחת לחודש נשלח דוח קידום אתר מפורט עם רשימת מיקומים ומה כל ביטוי עשה במהלך החודש-עלה/ירד...