קופון פרסום בגוגל אדוורדס

פרסום בגוגל PPC

פרסום בגוגל PPC הפך כמעט למובן מאיליו בשנים האחרונות. עם התחזקות נוכחותו של האינטרנט בחיינו ובעיקר עם כוחו של המותג הקרוי "גוגל". כמעט כל אחד מאיתנו מוצא את עצמו במנוע החיפוש המפורסם מדי יום, בניסיון לאתר מידע, מוצר, שירות או פשוט חופשה בחו"ל.

לכן אין זה מפתיע שחברות רבות בוחרות לפרסם בגוגל ככלי מרכזי לפרסום ומעלות קמפיינים שמגבירים את הנוכחות שלהן ואת התנועה לאתר שלהן.

יתרונות הפרסום בגוגל

לפרסום בגוגל יתרונות רבים:

    • הראשון בהם הוא כמובן החשיפה העצומה והפוטנציאל האדיר להגיע לקהל הרחובות.
    • היכולת לשלוט בקמפיין בקלות ולנטר את מידת הצלחתו בכלים פשוטים ונוחים.
    • בנוסף, האפשרות של תשלום בגין הקלקות (כניסות לאתר) היא בהחלט אפשרות טובה יותר לעומת פרסום מסורתי שקשה יותר למדוד באופן אובייקטיבי את הצלחתו.
    • המודעה מגיעה אך ורק למי שמילות החיפוש רלוונטיות עבורו – פרסום ממוקד הרבה יותר!

חסרונות פרסום בגוגל

    • כל המודעות נראות אותו הדבר, ובהיעדר עיצוב מושך נראה שקשה להשיג תשומת לב.
    • מתחרים מקליקים עלייך על מנת לגמור לך את התקציב (יש תחומים שיותר ויש כאלו שפחות).
    • אין זיכרון לכסף/עלות תועלת טובה אבל לא נהדרת כמו קידום אורגני. כלומר השקעת השנה 50,000 שח בפרסום בגוגל, כאשר תפסיק, הכסף הזה נעלם. לעומת זאת בקידום אורגני יש זיכרון לכסף שלך והוא משתלם הרבה יותר

חשוב לחדד!
הפרסום בגוגל מתייחס לפרסום הממומן – PPC, שהתשלום בו מתבצע עבור כל קליק. שיטת השיווק השנייה בגוגל מתייחסת לקידום אתרים בגוגל SEO שהוא הקידום האורגני, קרי הטבעי – התוצאות האמיתיות שגוגל מציגה לגולש ולא ניתן לקנות מקום במיקומים אלו.

הגדרת מטרות הפרסום בגוגל אדוורדס

לפני שניגשים לפירסום בגוגל, כדאי לעצור ולקבוע מה המטרות בתכנון הקמפיין. האם אתם יוצאים לראשונה אל השוק ומעוניינים להיחשף לקהל יעד גדול, או לחלופין, האם אתם מעוניינים להתמקד במוצר מסוים או במבצע אטרקטיבי?

הגדרת מטרות הפרסום היא שלב קריטי משום שבהתאם למטרות אלה תוכלו לתכנן את קהל היעד שלכם ואת המסר שיועבר במודעת הפרסום.

המטרות שלכם יעזרו לכם להיות ממוקדים יותר וגם יהוו הכנה מצוינת לקראת חקר מילות המפתח, שהוא השלב הבא בתהליך. הרי מודעת הפרסום שלך תופיע לגולשים שמנסים לאתר באמצעות מנוע החיפוש של גוגל מידע או מוצר מסוים, ובשימוש נכון במילות מפתח תוכלו להופיע בראש עמוד התוצאות ולמשוך אליכם קהל רב.

יש לגוגל כלי מצוין שיכול להקל עליכם את המלאכה ולהציע לכם רעיונות לביטויים פופולאריים, ואתם יכולים בהחלט לפנות לחברות אשר מתמחות בפרסום באינטרנט בכלל ובגוגל בפרט, כדי לקבל את המידע הנחוץ הזה מבלי להשקיע בכך זמן רב מידי. יש לכם דברים אחרים לעשות בתור מנהלי עסק, לא?

ניסוח מודעת הפרסום לגוגל וחידוד המסרים לגולש

אחרי שהמטרות הוגדרו, קהל היעד זוהה ורשימת מילות החיפוש הורכבה, הגיע הזמן לנסח את מודעת הפרסום שלכם. ההמלצה החשובה ביותר היא להשתמש בביטוי שהוביל את הגולש אל המודעה שלכם, כדי למשוך את תשומת ליבו.

טיפ חשוב נוסף הוא להשתמש בכותרות מסקרנות – אתם יכולים לשאול שאלה, למשל: "רוצה לחסוך 200 שקלים?" או לחלופין – לצאת בהכרזה שתמשוך את הקהל אל האתר שלכם, כמו: "יורדים 10 ק"ג תוך חודש!" כמובן שכדאי להקפיד לתת מידע אמין. טיזינג זה מצוין, אבל אמינות חשובה יותר כדי להימנע מיצירת יחס שלילי של הלקוח אל המוצר שלכם.

חשוב להקפיד על הכללים של גוגל, כמו האיסור על שימוש בסימן קריאה, על מילים רצופות ללא מרווחים, רצף של אותיות גדולות באנגלית או שימוש בתוכן שהוא פוגעני או מתאים למבוגרים בלבד.

ניהול ואופטימיזציה לקמפיין הפרסום בגוגל אדוורדס

אחרי שתכננתם את המסרים, ניסחם מודעת פרסום מוצלחת והעליתם אותה לאוויר – הגיע השלב החשוב של ניהול הקמפיין. מעקב אחר הפרסום בגוגל הוא חשוב, כדי שניתן יהיה לייעל את הצלחת הקמפיין כל הזמן.

אדוורס - כלי ניהול קמפיין פרסום בגוגל

כלי הניהול של גוגל הוא כלי נוח לצורך כך והוא מספק מידע מצוין ביחס לחשיפה שקיבלתם בכל אחת ממילות החיפוש שלכם וכמות הכניסות לאתר בעקבות המודעה. כלי זה יעזור לכם להבין האם מילות המפתח הן רלוונטיות ומביאות לתוצאות, כדי שתוכלו להוסיף ולהסיר מילות חיפוש בהתאם למידת התרומה שלהן לקמפיין.

ישנן מערכות שונות לניהול ולאופטימזציה, בנוסף לכלי הקלאסי של גוגל אדוורדס, והשימוש בהן מסייע לניהול מקצועי ואיכותי של מודעת הפרסום ושל מילות החיפוש שנבחרו. כאמור, הפרסום בגוגל הוא כלי משמעותי ביותר בשיווק שלכם באינטרנט ואם תדעו להשתמש בו בחוכמה תוכלו לראות תוצאות במהירות. ועוד המלצה אחת לסיום, ברשותכם.

ניהול קמפיין פרסום בגוגל הוא משימה קריטית שדורשת זמן ואנרגיות. אם הזמן העומד לרשותכם מוגבל ואתם מעדיפים להתמקד בפיתוח העסק שלכם, מומלץ לפנות לחברה המתמחה בתחום, שברשותה הכלים, היעד והניסיון לעזור לכם להעלות קמפיין מוצלח שיביא לתוצאות הרצויות. והכי חשוב – שיהיה בהצלחה!

תהליך העבודה בהקמת קמפיין פרסום בגוגל

אפיון והגדרת הפרויקט

פגישת תדרוך מעמיקה על עסק הלקוח, מטרותיו, קהלי המטרה שלו, ערכי המותג, צרכי הלקוח ופעילות העסק והאתר על מנת לאפיין את מטרות האתר וניתוב המשאבים לשם השגת התוצאות המקסימליות. נעבור על השירותים או המוצרים ונבצע תעדוף, נסקור את המתחרים הישירים והעקיפים של העסק נקודות בידול ויתרונות תחרותיים.

ניתוח ומחקר מילות מפתח

הכל מתחיל במחקר מילות מפתח. זהו היסוד החשוב ביותר שכן אם בחרנו מילים לא רלוונטיות או מניבות, רק בסוף תהליך הקידום נגלה שביזבזנו זמן יקר וכסף רב של הלקוח. לכן, זיהוי ודירוג נכון של מילות המפתח לצד ניתוח של כוונת רכישה ורלוונטיות הביטוי הן המפתחות להצלחה של מסע הפרסום או הקידום האורגני. טירגוט נבון של הביטויים משמעותו כניסה ממוקדת של קהל הלקוחות המדויק בשבילנו ומשמעותו יחס המרה גבוה כלומר פניות רבות לעסק שיניבו יותר מכירות, יותר לקוחות ויותר רווחים.

ניתוח ענף ומתחרים בארץ ובעולם

ניתוח פעילות המתחרים ברשת ובניית תכנית פעולה אסטרטגית לכיבוש העמוד הראשון. 'סיכול ממוקד' - התכנית מתייחסת גם ליעדים ספציפיים בעמוד הראשון וכוללת תכניות מיקומים. ניתוח השוק כולל ניתוחים בהיבט קידום האתר בגוגל , חוויית משתמש, נקודות בידול וחוזקות של העסק מול המתחרים לשם השגת יחס המרה גבוהה שישפיע על כמות הפניות והמכירות בעסק.

בניית עמוד נחיתה / התאמת האתר לפרסום בגוגל

ישנם שתי גישות להקמת קמפיין פרסום בגוגל ובכלל. הראשונה, הובלת המודעה לאתר הבית של החברה. השנייה, בניית עמוד נחיתה ייעודי לשם השגת יחס המרה גבוהה יותר (בתכלס, יותר פניות). איזו היא הנכונה ביותר? שאלה מעולה שהתשובה עליה היא 'תלוי'! זה מאוד תלוי איזה פרסום, עבור איזה שירות או מוצר, מצב השוק וכן הלאה. המסקנה: כל מקרה לגופו

הקמת קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס

אנו נקים את הקמפיין במערכת הפרסום אדוורדס של גוגל תוך ביצוע ההגדרות הרלוונטיות לרבות הגדרת תקציב יומי וחודשי לפעילות.

הגדרת קהלי המטרה של מודעת הפרסום

בכל מערכת, בין אם מדובר באדוורדס של גוגל או פאוור אדיטור של פייסבוק, אנו נדרש להזין את הפרמטרים המדוייקים ביותר של קהלי המטרה שקבענו בשלב אסטרטגיית הפרסום. פילוח קהלי היעד הוא אחד הפרמטרים החשובים שכן אם נחטיא את הקהל שלנו - לא יהיו פניות ללקוח

A / B Testing

נשמע מפחיד? לא ממש.... משמעות הדבר שאנו נכין 3 מודעות שונות לכל ביטוי או מוצר. ניתן להם לרוץ בצורה שווה לאורך זמן. אחר כך נבדוק איזו מודעה היתה הכי אפקטיבית: קיבלה יותר קליקים, ביצעו יותר רכישות וכן הלאה... נחסל את המודעות האחרות ונמשיך לרוץ עם זו שהוכיחה לנו שהיא הכי טובה בעולם מכולם 🙂

ניתוח הנתונים, הסקת מסקנות, שיפורים וממשיכים...טוב יותר..וחזק יותר...

לאחר זמן מה (תלוי איזה קמפיין, מה מטרתו ...) נבחן את אפקטיביות המודעות, הביטויים, הקהלים, שיטת הפנייה והמסרים שנבחרו. נסיק מסקנות. נשפר. נמשיך לרוץ טוב יותר..מהר יותר..וחזק הרבה יותר!