מחירי קידום אתרים

מחירי קידום אתרים

קידום אתרים אורגני SEO הוא אחד מהתחומים המורכבים ביותר שיש. אחד הנעלמים הגדולים ביותר עבור בעלי עסקים רבים הוא מחיר קידום אתרים: איך הוא נקבע?, מה הלקוח אמור לקבל בתמורה? והאם באמת יש הבדל בין מחירי קידום אתרים של חברות קידום שונות? או שבעצם עלויות קידום האתר נקבעות באופן שרירותי – ואם נדבר ת'כלס אז האם עלות הקידום נקבעת לפי הפרצוף שלי? לפי מה שהצליחו להוציא ממני? האם יכuלתי לסגור עסקתת קידום אתרים במחיר זול יותר ממה ששילמתי ועדיין לקבל תוצאות טובות לאורך זמן?
המשך…


החשיבות של ניתוח שוק ומתחרים בקידום אתרים

מדוע חשוב לבצע ניתוח שוק ומתחרים בקידום אתרים

עסק שרוצה להצליח צריך להגיע לקהל היעד הנכון, להעביר מסרים שיווקיים מדויקים, להדגיש את היתרון התחרותי ולהכיר את השוק שבו הוא פועל היטב – מוכרח לבצע ניתוח שוק וניתוח מתחרים בטרם הוא מתחיל בעבודת קידום אתרים. ניתוח שוק ומתחרים טוב, תמיד ישפיע על בחירת הביטויים במחקר מילות המפתח, על האופטימיזציה באתר ובהחלט על בחירת הביטויים לקידום האתר לרבות תעדוף הביטויים לפי סדר חשיבותן עבור העסק הספציפי.
אם כן, הצורך המרכזי של העסק הזה הוא הצורך בניתוח שוק שיאפשר לנו לזהות את המרחב העסקי שבו אנחנו פועלים, וכן מחקר על המתחרים כדי להבין מה החוזקות והחולשות שלנו, אילו איומים קיימים ומה ההזדמנויות שלפנינו.
המשך…


קידום בגוגל

אפשרויות קידום בגוגל

יש כלי אחד שאין עוררין לגבי היעילות שלו – הן כמקור הידע והן ככלי שיווקי – גוגל! ולכן קידום בגוגל, מנוע החיפוש המוביל בעולם הפך מזמן לפלטפורמה אדירה עבור בעלי עסקים, שעל פי מילות חיפוש של גולשים יכולים להיחשף לקהל יעד גדול מדי יום ביומו. גוגל הבינו את כוחם די מזמן והיום יש במנוע החיפוש מספר אפשרויות שיעזרו לך כבעל עסק לשווק את עצמך בצורה נכונה ובתקציב נוח למדי: קידום אתרים אורגני, פרסום בגוגל כלומר קידום ממומן ורימרקטינג. כל אחת מטכניקות הללו היא בעלת יתרונות משלה, כך שיש לך את האפשרות להחליט מתי להפעיל כל כלי, על אף שההמלצה המרכזית ביותר היא לשלב בין כל שלושת הכלים ביחד. השילוב הזה יאפשר לך להפיק את המיטב מקידום בגוגל, ולהביא לתנועה רבה יותר לאתר שלך, מה שבתורו – יביאו לתוצאות שיתורגמו גם בהגדלת מספר הלקוחות ומחזור המכירות. עכשיו בוא נעמיק לרגע ונבין מה בדיוק משמעותו של אחד מהכלים הללו.

המשך…


שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט שיאיץ אותך לפסגה

מצטרפים למהפכת השיווק האינטרנטית

כל מנהל עסק מתמודד עם השאלה החשובה ביותר: איך משווקים את העסק? יש לכם מוצר שאתם גאים בו או שירות שאתם מאמינים בו, טיפלתם בכל התהליכים הביורוקרטים הנדרשים כדי להקים את העסק וכעת צריך רק עוד דבר אחד, ממש לא קטן ומאוד חיוני לקיומו של כל עסק באשר הוא: גיוס לקוחות.

בעבר משימת השיווק הייתה מורכבת ויקרה מאוד, בעידן שבו כלי הפרסום המרכזיים והמובילים היו: טלוויזיה, עיתונות מודפסת, רדיו ושלטי חוצות. עסקים קטנים התקשו למצוא תקציבים מתאימים לצורך פרסום, מה שעיכב את יכולת הצמיחה שלהם, והפך את התחרות מול חברות גדולות ללא רלוונטית. עסקים קטנים התמקדו בפרסום "מפה לאוזן" ואם היה ברשותם תקציב קטן בכל זאת, הוא הושקע בהפצת פלאיירים שיועדו למשוך לקוחות.

כניסתו של האינטרנט לחיינו היה צעד ראשון בדרך לשינוי המגמה הזו, וכיום נראה שזהו בדיוק הפתרון לחסם שאיתו מתמודדים עסקים קטנים ובינוניים בישראל. המדיה החברתית, הפרסום במנועי החיפוש והשימוש בקישורים איכותיים – כל אלה מאפשרים לכל בעל עסק, קטן, בינוני או גדול, לתכנן קמפיינים פרסומיים ולבצע בהצלחה שיווק באינטרנט.

 

המדיה החברתית ככלי שיווק

רוב הסיכויים שגם לכם יש חשבון בפייסבוק, ואולי אחד נוסף באינסטגרם או בפינטרסט. המדיה החברתית היא כלי תקשורת מרכזי בחיינו ואין כמעט אדם ביקום שלא נחשף אל המדיה החברתית בשלב כזה או אחר. גם מי שאינו חובב של הרשת החברתית מוצא את עצמו חלק ממנה, בוודאי כאשר הוא נדרש לקדם את העסק שלו. זאת משום שהפרסום בפייסבוק הוא פרסום זול יחסית, והוא מאפשר לכם להגיע לקהל יעד גדול בזמן קצר ובתקציב קטן יחסית. עם השנים חיזקה פייסבוק את יכולות הפרסום בפלטפורמה שלה, וכיום קיימים כלי ניהול יעילים ביותר שעוזרים לכם לתכנן קמפיינים, להציב מטרות מוגדרות ולהגדיר באופן ברור ומדויק את קהל היעד שלכם. חברות שונות אף יכולות לסייע לכם בניהול הדף העסקי שלכם, בתכנון אסטרטגי להגברת החשיפה לעמוד ובחשיבה משותפת על קמפיינים שיביאו לתוצאות. את התוצאות הרצויות כדאי שתגדירו מראש – האם אתם שואפים כרגע להשיג חשיפה גדולה, למכור כמות מסוימת של מלאי או להגביר את התנועה לאתר החדש שאתם משיקים? לכל אחת מהמטרות יתאים קמפיין שונה, מסר ייחודי וקהל יעד משלה. ואם אתם בכל זאת מתקשים להתחבר לקונספט של פייסבוק או אינסטגרם, אתם יכולים להשתמש בכלי הפרסום של גוגל, שלו יתרונות משלו.

 

למה דווקא גוגל?

מנוע החיפוש של גוגל הפך לאחד הכלים המשמעותיים ביותר בתחום השיווק באינטרנט, בעיקר משום שהוא מציע לכם חשיפה אדירה בקלות. כתבתי כבר בפירוט נרחב על אפשרויות הקידום בגוגל אך בקיצור:

ישנן שתי דרכים עיקריות של קידום אתרים בגוגל:
האפשרות הראשונה היא קידום אורגני, אשר אינה דורשת תקציב פרסום אלא תחזוקה שוטפת ונכונה של אתר האינטרנט שלכם. על ידי זיהוי נכון של מילות מפתח ושימוש חכם בהן במסגרת התכנים שאתם מעלים לאתר תוכלו לשדרג את מיקומכם ברשימת התוצאות של גוגל, כך שבפעם הבאה שלקוח פוטנציאלי יחפש מילת מפתח רלוונטית הוא ימצא אתכם ויידע שאתם קיימים.

קידום אורגני צריך להתבצע בחוכמה, משום שהאלגוריתם של גוגל נעשה מתוחכם יותר ויותר ככל שהזמן חולף, בניסיון למנוע ניצול לרעה של הכלי. למשל, שימוש תדיר במילת החיפוש הוא אמנם חשוב – אבל אם השימוש בה איננו במסגרת תוכן משמעותי שיעניק לגולש ערך מוסף, קיים סיכוי סביר בהחלט שהדבר יפגע בדירוג שלכם בעיני גוגל. ישנם מומחים רבים אשר לומדים כל העת את המתודולוגיה של גוגל ואת הדרכים לשפר את יכולות הקידום האורגני במנוע החיפוש, כך שמומלץ להיעזר בידע ובניסיון שהם מציעים לכם.

אפשרות נוספת שעומדת לרשותכם היא דווקא בחירה בפרסום ממומן, במסגרתו תעלו מודעת פרסום שתופיע לגולשים בגוגל בהתאם למילות החיפוש שלהם. אם אתם מעוניינים לשווק סדנת אפייה בהרצליה, למשל, תוכלו להתמקד בביטוי "סדנת אפייה בהרצליה" ולדאוג שגולשים שיחפשו את הביטוי הזה יראו את שמכם מתנוסס בראש תוצאות החיפוש שלהם.

ללא ספק, בכל דרך שתבחרו עבור העסק שלכם, קידום אתרים באינטרנט הוא אמצעי השיווק המוביל, החשוב והמשתלם ביותר עבור כל העסקים באשר הם

 

אפשרויות בלתי נגמרות

לפעמים נדמה שמגוון כלי השיווק באינטרנט הוא מגוון אדיר, כמעט בלתי נגמר. הרשתות החברתיות השונות כבשו את הקהל ומהוות פלטפורמה מצוינת לפרסום, מנוע החיפוש של גוגל, כמו גם מנועים אחרים, הוא כלי פופולארי ביותר, וישנם גם אתרים שונים כמו דפי זהב או זאפ. ככל שיש לכם יותר זמן ומשאבים תוכלו להשתמש בכלים רבים יותר ולהגביר את החשיפה שלכם לקהל יעד גדול יותר. עם זאת, בכל כלי שבו תבחרו חשוב שתהיו ממוקדים ככל הניתן. אם נחזור לדוגמת סדנאות האפייה בהרצליה, בוודאי שאין לכם טעם בפרסום ללקוחות הגרים בבאר שבע, והשקעת תקציב לא ממוקד תביא לחשיפה לקהל יעד שאיננו רלוונטי, ולבזבוז של משאבים יקרים. אם קהל היעד שלכם הוא נשים, פרסום בפייסבוק יכול להיות מפולח בהתאם, לנשים בטווח הגילאים הנכון ובשטח הגאוגרפי שבו אתם פועלים. ניתוח מילות החיפוש בגוגל גם הוא קריטי, שהרי אין לכם עניין להופיע בתוצאות החיפוש של "מספרה בקריית שמונה" אם אתם מציעים מוצר אחר לגמרי – סדנאות אפייה – לקהל גאוגרפי אחר לחלוטין – בהרצליה והסביבה. התמקדות באוכלוסייה הרלוונטי, תכנון מדויק של המסרים וקביעת מילות החיפוש הנכונות עבורכם, כל אלה יעזרו לכם להפיק את המיטב מהקמפיין ולהשתמש בתקציב השיווק שלכם בצורה חכמה ואפקטיבית. הדבר הנכון בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים, שהרי תקציב הפרסום של רשת כמו "ארומה" גבוה יותר מתקציב הפרסום של בית הקפה השכונתי בפתח תקווה, שקהל היעד שלו קרוב אליו הרבה יותר, בעוד קהל היעד של "ארומה" הוא כלל ארצי. בקיצור, השתדלו שלא להתפזר, ומומלץ שאף תיעזרו באנשים בעלי ניסיון וידע בתחום השיווק באינטרנט, משום שהם יוכלו לעזור לכם להשיג תוצאות בצורה היעילה ביותר.

 

אם אתה מעוניין בשיווק באינטרנט שיאיץ את העסק שלך לפסגה, תוכל להתרשם מחברת האקרמן ושירותי השיווק שאנו מספקים ללקוחותינו באינטרנט כאן או פשוט לפנות אלינו באמצעות צור קשר או בטלפון.

 

 

 


בדוק אפשרותך

 קידום אורגני קידום ממומן בגוגל בניית אתר מדיה חברתית אני מאשר לשלוח אלי עדכונים וטיפים למייל