הגדרת תיבת דואר אלקטרוני / מייל חברה על מכשיר סלולר

הגדרת תיבת דואר/מייל חברה על מכשיר סלולר

חברת קידום אתרים האקרמן מציגה מדריך שימושי, קל, פשוט ונוח להתקנת מייל בטלפון הנייד שלנו.

חשוב! יתכנו שינויים קלים בין הגדרות המייל במכשירים ספציפיים – אולם הגדרת המייל בסלולר היא דומה מאוד בכל המכשירים.

מטרת המדריך: התקנת מייל חברה לדוגמא – koby@hackerman.co.il על גבי מכשיר סלולרי. כך תהיו מחוברים מכל מקום ובכל עת למיילים שלכם.

זמן פעולת הגדרת המייל במכשיר: 5 דקות מקסימום!

לשם הנוחיות, כמדריך זה מסביר ומלווה בתמונות של הגדרת המייל על גבי פלטפורמת אנדרואיד במכשיר סמסונג s6.

יאללה … מתחילים

 

ראשית הכינו את כתובת המייל שלכם ואת הסיסמה שלו.

כעת, כנסו לאפליקצייה של הדואר האלקטרוני במכשיר שלכם – אם אין לכם כזו, אנא הורידו אותה מגוגל play או מתוכנת ההורדות כמו itune של אפל.

  • בכניסה לאפליקציה – לחצו על הגדרות – הזינו כתובת מייל וסיסמה.
  • לחצו על הגדרה ידנית
  • לחצו על חשבון POP3

20161010_140138

 

בכל מקום בו כתוב לך להזין שם משתמש – צריך להזין את כתובת המייל המלאה.

 

כעת הזינו את כתובת המייל + שם משתמש (גם כתובת מייל מלאה) + סיסמה

 

20161010_140258

עכשיו שימו לב כי ניתן לגלול מטה להגדרות נוספות של השרתים ועוד.

 

גללו מטה ועדכנו את הפרטים הבאים:

שרת POP3 צריך לשנות ל – mail.mydomain כלומר אם המייל שלי הוא koby@hackerman.co.il אז צריך להיות מוגדר mail.hackerman.co.il

שרת SMTP כנ"ל – כלומר לשנות ל mail.hackerman.co.il

 

סוג האבטחה צריך להיות – לא מאובטח! זוהי הגדרת ברירת במחדל וכך היא צריכה להשאר – רק וודאו שזה אכן כך.

20161010_141225

גללו עוד מטה וראו תחום/שם משתמש – גם כאן צריכה להיות כתובת המייל המלאה! כלומר לפי הדוגמא שלנו koby@hackerman.co.il

הזינו שוב את הסיסמה אם אינה מוזנת באופן אוטומטי

20161010_141231

 

עכשיו לחצו על היכנס – וסיימתם את הגדרת הדואר בסלולר

כעת שלחו מייל בדיקה וודאו כי הוא תקין ואתם מקבלים ושולחים מיילים.

 

פתרון בעיות בהתקנת המייל

במידה ומופיעה לכם הודעת שגיאה בצעו את הפעולות הבאות:

  • הגדירו בשרת דואר נכנס איפה שכתוב יציאה או פורט, יהיה שם מספר מסויים – 110
  • בנוסף הגדירו בשרת דואר יוצא איפה שכתוב יציאה או פורט יהיה שם מספר מסויים – 25

ונסו להיכנס שוב ולראות אם זה עובד

 

במידה וזה לא פותר את הבעיה – מחקו את המייל שהגדרתם ובצעו הגדרה מחדש – וודאו היטב כי פעלתם בדיוק לפי ההגדרות שלעיל ולרוב זה יפתר.

טיפים לפתרון בעיות

  • שימו לב כי הזנתם כתובת מייל מלאה היכן שכתוב – שם משתמש
  • שימו לב כי הזנתם סיסמה נכונה
  • שימו לב כי מילאתם את כל השדות שנדרש למלא
  • שימו לב כי החיבור אינו מאובטח

 

 

 

בדוק אפשרותך

 קידום אורגני קידום ממומן בגוגל בניית אתר מדיה חברתית אני מאשר לשלוח אלי עדכונים וטיפים למייל