מחפש חברת בניית אתרים בירושלים?

אתה בעל עסק בירושלים ומעוניין לבנות אתר מדהים, מדויק ומניב ?

הגעת למקום הנכון !

בניית אתרים בירושלים

מצוין, כי הגעת למקום הנכון ! אנו משרתים עשרות רבות של לקוחות ירושלמים ובכל הארץ באפיון ובניית מגוון רחב של אתרי אינטרנט תדמיתיים, אתרים קטלוגיים, אתרי מסחר ועוד.. בהתאם לדרישות הלקוח ולמטרה שלשמה הוקם אתר האינטרנט (איסוף פניות מלקוחות פוטנציאלים, מכירה אונליין, הורדת קובץ מסוים, הרשמה…).

חברת HACKERMAN בונה אתרי אינטרנט מתקדמים ואנו עומדים בחזית החדשנות הטכנולוגית של אפשרויות אתרי האינטרנט, דואגים לבניית אתרי אינטרנט בעלי חוויית משתמש גבוהה במיוחד על פי המחקרים העדכניים ביותר בתחום, כל האתרים מותאמים בצורה אבסולוטית לקידום בגוגל: אתרי האינטרנט הם רספונסיבים, משמע, מותאמים באופן האופטימלי ביותר למחשב / סלולר / טאבלט.
חברת האקרמן – הסוכנות לשיווק דיגיטלי, מתמחה גם בקידום אתרים בגוגל ומספקת שירותי קידום אתרים בירושלים, שיווק באינטרנט, שיווק במדיה חברתית וקידום ממומן.


האקרמן בניית אתרים בירושלים, קידום אתרים ושיווק באינטרנט

משרדי החברה ממוקמים באזור התעשייה תלפיות בירושלים.
רחוב דרך בית לחם 91, ירושלים

למה לבנות אתר עם חברת בניית אתרים מירושלים?

ראשית, אני מניח שאתה בעל עסק בירושלים ! או שאתה ירושלמי הנמצא בשלבי הקמת עסק, משום שאחרת לא היית מחפש חברת בניית אתרים מירושלים.
כעת נפרט עבורך מספר יתרונות בולטים לעבודה מול חברה ירושלמית הנמצאת בקירוב גיאוגרפי אליך ולעסק שלך:

1. הזמינות של הספק היא גבוהה יותר עבורך. בהמשך לזה, אם חס וחלילה       לא תהייה מרוצה מהשירות שקיבלת, תמיד תוכל להגיע, להפתיע אותו           ולדרוש את מה שמגיע לך.
2. יתרון נוסף הוא שמכיוון ששניכם ירושלמים יתכן מאוד ויש לכם מעגלי             היכרות משותפים והסיכוי להיכרות משותפת של אנשים תיצור מחויבות           גדולה יותר של חברת בניית האתרים אלייך.

בניית אתרי אינטרנט מתקדמים בירושלים

החשיבות של בניית אתרי אינטרנט מתקדמים היא גבוהה ביותר ! זה בעצם ההבדל בין אתר אינטרנט מניב שייצר פניות ומכירות או לא !

האינטרנט מפוצץ באתרים יפים שפשוט לא מניבים דבר והם חסרי תועלת.

לאתר אינטרנט יש מטרה אחת ואחת בלבד: לשרת את המטרה שלשמה הוא הוקם. ישנם מטרות שונות: השארת פרטים, רכישה וכן הלאה. אתר האינטרנט שתבנה חייב להיות מדויק עבורך, ומאוד חדור למטרה שהוגדרה ולכן חברת האקרמן תמיד מקפידה בבניית אתרים בעלי איפיון מוקפד ומדוייק ללקוח תוך שימוש בכל הכלים והמחקרים העדכניים ביותר על מנת להוציא זאת לפועל.

חברת בניית אתרים בירושלים
חברת בניית אתרים בירושלים

 

אז מה זה בניית אתר אינטרנט מתקדם ?

אתר אינטרנט רספונסיבי – זוהי טכנולוגיה של בניית אתר המותאם בדיוק רב ובאופן האופטימלי ביותר, נכון להיום, להתאמת האתר לסלולר / טאבלטים ולקידום בגוגל מהבחינה הזו ועוד.
אתרי אינטרנט מותאמים לקידום בגוגל – ישנם סוגים של אתרים המותאמים לקידום בגוגל, חלקם ברמה גבוהה יותר ואחרים פחות. היות ואנו חברת קידום אתרים בגוגל, אנו מקפידים שכל האתרים שלנו יהיו מותאמים ברמה הגבוהה ביותר לקידום בגוגל, על פי ההנחיות העדכניות ביותר שקיימות, הן ברמת הקוד של האתר והן ברמת המבנה וכל זה כברירת מחדל שלנו וללא תוספת תשלום, בין אם האתר עתיד להיות מקודם בגוגל ובין אם לא.

תהליך העבודה של בניית אתרים בירושלים עם האקרמן

לפניכם תקציר של תהליך בניית האתרים שאנו מבצעים בחברת האקרמן בכל פרויקט של פיתוח אתר בירושלים או בכל מקום אחר. הפעילות משתנה מעט בין אתר לאתר בהתאם למורכבויות של כל תחום או סוג אתר: תדמיתי/מכירות...

אפיון והגדרת הפרויקט

פגישת תדרוך מעמיקה על עסק הלקוח, מטרותיו, קהלי המטרה שלו, ערכי המותג, מוצרים ושירותים, צרכי הלקוח ופעילות העסק והאתר על מנת לאפיין את מטרות האתר וניתוב המשאבים לשם השגת התוצאות המקסימליות. נעבור על השירותים או המוצרים ונבצע תעדוף, נסקור את המתחרים הישירים והעקיפים של העסק נקודות בידול ויתרונות תחרותיים.

ניתוח ומחקר מילות מפתח

רק במקרה ואתר האינטרנט נועד לקידום בגוגל, אנו מבצעים את מחקר מילות המפתח בטרם התחלת העבודה של פיתוח האתר וזאת על מנת להציב באופן המיטבי את הביטויים, המוצרים ובעצם כל מבנה האתר כך שיותאם לקידום בגוגל מחד ומאידך תהייה בו חוויית משתמש חזקה שתניב פניות/מכירות. מחקר מילות מפתח זהו היסוד החשוב ביותר שכן אם בחרנו מילים לא רלוונטיות או מניבות, רק בסוף תהליך הקידום נגלה שבזבזנו זמן יקר וכסף רב של הלקוח. לכן, זיהוי ודירוג נכון של מילות המפתח לצד ניתוח של כוונת רכישה ורלוונטיות הביטוי הן המפתחות להצלחה של מסע הפרסום או הקידום האורגני. טירגוט נבון של הביטויים משמעותו כניסה ממוקדת של קהל הלקוחות המדוייק בשבילנו ומשמעותו יחס המרה גבוה כלומר פניות רבות לעסק שיניבו יותר מכירות, יותר לקוחות ויותר רווחים.

ניתוח ענף ומתחרים בארץ ובעולם

ניתוח פעילות המתחרים ברשת, בחינת נקודות בידול ומיצוב, אבחון חוויית המשתמש באתרים השונים ובניית חוויית משתמש חזקה יותר, איתור חוזקות של העסק מול המתחרים לשם השגת יחס המרה גבוהה שישפיע על כמות הפניות והמכירות בעסק.

אופטימיזציית מבנה והתאמת קוד האתר למנועי חיפוש

יש אתר אינטרנט, ויש אתר אינטרנט שמותאם באופן אופטימלי לקידום אתרים. .אלו כמובן שני דברים שונים צוות המומחים שלנו יקבע את האסטרטגיה הנבונה ביותר של מבנה האתר כך שיהיה אופטימלי לקידום בגוגל יותר מהמתחרים שלך. כמוכן הצוות הטכני יבחן את קוד האתר וישפר אותו כך שיהיה אופטימלי, קצר, קריא וברור לגוגל ולמנועי החיפוש.

נגישות אתר לנכים ומוגבלים

מדינת ישראל חוקקה חוק המחייב את כל האתרים בישראל להיות נגישים בצורה כזאת או אחרת (יש רמות נגישות שונות). כל האתרים הנבנים בחברת האקרמן מותאמים ונדישים לבעלי מוגבלויות. כמוכן נדרש להבין כי אתר אינטרנט לא מונגש צפוי לקנס של 50,000 שח ללא הוכחת נזק!

בדיקת נראות האתר בגוגל והערכה טכנית של התאמת האתר לגוגל

ביצוע בדיקות טכניות של התאמת האתר לקידום בגוגל. הבדיקות כוללות בין היתר: בדיקת מהירות אתר, התאמת האתר למובייל, מיקומי האתר בגוגל, בדיקת זחלני גוגל באתר לרבות תדירות ביקור של גוגל באתר ועומק החיפוש שלו, ועוד המון דברים נוספים.

פיתוח תוכן לאתר ובניית תוכן שיווקי

קידום אתרים בגוגל דורש תוכן איכותי, מקיף, עשיר ולעיתים תכופות. לכן אנו נדרשים לבצע פיתוח תוכן מרתק בהתאמה לביטויים ויעדי הקידום שהוגדרו מראש לאתר. פיתוח התוכן כולל: מסרים פרסומיים ושיווקיים הפזורים בעמודי האתר השונים בהתאם לקהלי המטרה שהוגדרו, תקשור נקודות הבידול של העסק והיתרון התחרותי שלו, כמות המאמרים הנדרשת, סוג התוכן (וידאו, תמונות, אינפוגרפיקה ועוד..)

אתר מותאם לפעילות ברשתות חברתיות

בעידן של היום, בניית אתרים חייבת לכלול גם ממשק וסינרגיה רחבה ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, יוטיוב, וימאו, פינטרסט, טוויטר וכן הלאה.האתר יכול להכיל קישורי שיתוף ועוד

בדיקת קוד אתר ומהירות טעינה

כחלק מבניית האתר אנו נוודא את מהירות טעינת אתר ותקינותו בהיבט של קוד האתר

עוד פרמטרים חשובים לבחון בטרם מתחילים בבניית אתרים בירושלים ובכלל

חברת האקרמן קידום ובניית אתרים בירושלים פועלת בהצלחה רבה מאוד בתחום בנייה ופיתוח אתרים + קידום אתרים ושיווק באינטרנט. במהלך השנים פיתחנו תהליכי עבודה חזקים ביותר המוכיחים את עצמם שוב ושוב בכל אתר אינטרנט חדש שאנו בונים, ובכך מסייעים לעסקים רבים להשיג חשיפה יפהפיה, ממוקדת בדיוק עבור קהל הלקוחות של העסק, באופן שמניב תוצאות בהתאם למטרות שהוגדרו בטרם תחילת העבודה.

בניית אתרי אינטרנט בקוד פתוח

אסביר את ההבדלים בין קוד פתוח לקוד סגור בקצרה:

קוד סגור – האתר נבנה ע"י טכנולוגיה ספציפית שפיתחה חברת בניית האתרים והיא לעולם לא תחשוף את הקוד הזה. משמעויות: כלקוח אתה כבול לחברה הזו ולא יכול לצאת ממנה לעולם משום שאת איחסון האתר שלך תצטרך לבצע בחברה הזו לעולם ולא תוכל לאחסן בחברה אחרת, הווה אומר שהם מונופול על האתר שלך על כל המשמעויות!

בנוסף, טכנולוגיות לאתרי אינטרנט מפותחות כל הזמן וזהו עולם חדשני ודינמי מאין כמותו, אלא אם החברה שמוכרת אתרים בקוד סגור ממשיכה לפתח כל הזמן ולהתעדכן, אתה כלקוח שבוי לא תהנה מפירות הטכנולוגיה החדשות. ישנם עוד חסרונות רבים שלא אפרט כאן.

קוד פתוח – כל העולם ומלואו באתר שלך ובשליטה מוחלטת שלך ! מערכות קוד פתוח הם וורדפרס, ג'ומלה וכדומה. אתה לעולם לא תהייה כבול לחברה מסויימת, תמיד תוכל לאחסן את האתר בכל מקום שתבחר, כל טכנולוגיה שמפתחים הן ברמת הקוד/חוויית משתמש/עיצוב…… תמיד תוכל לעדכן באתר שלך ברגע אחד! ישנם עוד המון יתרונות לקוד פתוח שלא אפרט אותם כעת.

מהי חוויית משתמש ואיך מבצעים זאת נכון?!

חוויית משתמש עדכנית וחזקה במיוחד ! – חוויית משתמש זה בעצם החווייה הכוללת של הגולש בכל ההיבטים לרבות האינטראקציה של הגולש עם האתר/החברה. כלומר: האם הגולש מוצא במבט אחד את מה שהוא חיפש באתר? האם הוא הבין בתוך 3 שניות מה זה האתר הזה ובמה הוא עוסק? האם האתר גורם לגולש להיחשף לעמודים רלוונטיים נוספים? האם האתר מעודד השארת פרטים ויצירת קשר מידית עם החברה? האם ניתן לחייג בסלולר באמצעות האתר?

תחום חוויית המשתמש באתרי אינטרנט הוא אחד המורכבים ביותר שיש בבניית אתרים ומתעדכן בתכיפות גבוהה, אנו מקפידים לעמוד בחזית החדשנות של חוויית המשתמש בכל האתרים שלנו.

החשיבות של בניית אתר אינטרנט מתקדם

מאוד פשוט ! אתר אינטרנט מתקדם יעניק לגולשים שלך חוויית משתמש חזקה במיוחד ובעקבות זה אתה כעסק תשיג את המטרה שלך כי אתר האינטרנט יוציא מהגולש פניות או יגרום לו לבצע מכירות. דבר נוסף שהוא בעל חשיבות קריטית לכל אתר אינטרנט עוד בשלב הבנייה הוא שהאתר יהיה מותאם לקידום אורגני בגוגל.

אני מחלק את הנושא לשני קטגוריות: טכני ושיווקי:

אתר מתקדם טכנולוגית

אתר שבקיצור מאוד…גוגל יאהב לקדם אותו בתוצאות שלו ויתן לו עדיפות על פני האחרים (באופן יחסי כמובן).

אתר מתקדם שיווקית

האתר נראה כל כך טוב עד כדי משיכת הלקוח הפוטנציאלי להיחשף לאתר האינטרנט וליותר עמודים ולבסוף להשאיר פרטים או לבצע רכישה.